Vaikka minulla on UFOja vaikka kuinka paljon ennestään, olen kahminut lisää tekemistä. Kolmea edistän nyt vuorotellen. Kun kädet väsyvät yhdelaiseen tekemiseen, vaihdan työtä. Joku hulluus kai tässä on iskenyt. Kaikista pitäisi tulla jonkunlainen liivi. En tiedä, miksi juuri liivejä nyt teen, sillä edellisen olen valmistanut ensimmäisenä kirjoneuletyönäni joskus -80 tai jotain.

1210377.jpg

Kuten kuvasta huomaa, yksi liiveistä on virkkaustyö. Olen suorastaan hämmästynyt, miten kivalta virkkaaminen nyt tuntuu. Vaihtelu virkistää!

Kansallispukukurssi jää tänä keväänä väliin. Sellainen radikaali päätös tuli nyt tehtyä, koska samaan aikaan on neulakinnaskurssi, ja haluan todellakin oppia sen tekniikan. Olen yrittänyt opetella videoista, kirjoista ja monisteista, mutta ei loksahda paikalleen sitten millään. Toisaalta pystyn kyllä edistämään pukuani itsenäisestikin, sillä siinä on menossa kirjonta edelleenkin ja siihen kuluu aikaa. Olen kai hetkellisesti väsähtänyt koko pukuun. Onhan minulla kuitenkin yksi kansallispuku, jota käyttää, joten ei sillä niin kiire olekaan. Odotelkoon inspiraatiota.