Miksi minä löydän koko ajan kaikkea ihanaa, mitä tekisi mieli kokeilla? Eihän tässä aika riitä millään kaikkeen! Lähdin surffaamaan pitkästä aikaa muitten blogeihin ja heti törmäsin ihanuuteen Handmade by Outissa: virkattuun jenkkikassiin! (Ohje Suuri käsityölehti 3/2006). Enhän minä uskalla enää pitää silmiä auki tai olen kohta samassa tilanteessa kuin viime talvena, kun tuli hirveä stressi käsitöitten tekemisestä ja ne alkoivat maistua puulta.

Helmikirjakin tuli ja tottakai siinä oli kaikkea kivaa. Luulen kuitenkin, että Julita saa nyt opetella niitä. Minä en kertakaikkiaan ehdi ennen kuin olen saanut kansallispukujen osat ja pitsin siihen vaiheeseen, etten pääse itse eteenpäin. Sitten voin tehdä muita asioita syksyn kursseja odotellessa. Mutta kyllä nuo helmityöt näyttävät kauniilta! Pitänee käydä viikonloppuna Sellon Tiimarissa katsomassa, löytyisikö tarvikkeita, jos vaikka pikkulikka innostuisi kokeilemaan jotain pientä.